Første steg i prosessen er at du sender oss en e-post eller tar direkte kontakt med en av våre rådgivere. Ved mottatt kunde-henvendelse avtaler vi sammen et oppstartsmøte med en av våre rådgivere. Som kunde beskriver du oppdraget og hva du trenger hjelp til. Sammen lager vi en beskrivelse av hvilken type leder vi skal se etter, en tidsplan for prosess og skriver en oppstartsavtale. Vi skreddersyr ethvert søk etter ditt behov.
Mange kunder spør flere selskaper om kandidater samtidig. Vi selger ikke CV-er, men leier ut ledere som går igjennom en screening og evaluering hos oss.
Når vi søker etter interimledere, er kandidat-poolen viktig. Men vi søker også etter gode interimledere ute i markedet og hos våre søsterselskaper som jobber med faste stillinger.
Interimledere med riktig kompetanse og personlig profil skal være ledige for deg akkurat når du trenger det. Vi presenterer deg for kvalifiserte og relevante kandidater veldig raskt. Dette krever at vi alltid jobber parallelt med våre kandidater og kunder. Vi har intervjuet og evaluert en rekke kandidater innenfor ulike fagfelt når kunden ringer.
Det gjennomføres intervjuprosess, referansesjekk og nødvendig bakgrunnssjekk før det besluttes hvem som går inn i rollen.
Når den riktige kandidaten er valgt ut, signerer vi en kontrakt med oppdragsgiver og kandidat. Våre rådgivere hjelper til med onboarding av interimlederen og sørger for kontinuerlig oppfølging av kandidaten gjennom oppdraget. Alle parter skal føle seg ivaretatt i prosessen.
Lurer du som kunde på noe underveis, er våre rådgivere tilgjengelig for en prat. De støtter deg som kunden og er tilgjengelig for spørsmål fra interimleder underveis.
Hva hvis det likevel viser seg at interimlederen ikke fungerer i oppdraget?
Da finner vi en ny til deg uten kostnad. Det er en del av vår garantiordning.
Kontakt oss, så finner vi den riktige kandidaten til deg!
Del
Kategorier